וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקולם תומאס: "השחקנים במכבי עוזרים לי להתאקלם"

25.10.2012 / 10:48

הצהובים יפגשו הערב את שאלון (20:45, ערוץ 10) והפורוורד מתרגל לחיים בצהוב. המשחק יועבר במלואו בוואלה! ספורט

מגד גוזני

אחרי שפתחה את קמפיין היורוליג שלה עם שני ניצחונות על מלאגה וסיינה, מכבי תל אביב תפגוש הערב (ה', 20:45) את שאלון הצרפתית ותנסה לשמור על המאזן המושלם.

עניין רב מרכז סביבו מלקום תומאס, הפורוורד שהצטרף לקבוצה לפני כשלושה שבועות ומתחיל להסתגל לקבוצה של בלאט. "נכון שהסגנון האירופאי עדיין חדש עבורי ואני עדיין בתהליך הסתגלות, יש הרבה פיק אנד רול, אבל כולם עוזרים לי מאוד ומתנהגים יוצא מן הכלל בכדי לעזור לי". אומר תומאס לוואלה! ספורט. תומאס המשיך ופירגן: "יש הרבה שחקנים שמשחקים באירופה הרבה זמן אז הם עוזרים לי הרבה. בשנים האחרונות התפקיד שלי היה לעלות ולהיות מוכן, לשחק הגנה ולכן ההסתגלות שלי בקבוצה עוברת בצורה טובה יותר. אין לי בעיה להיות הבחור שעושה מהלכים הגנתיים, כי אלו דברים שעשיתי בעבר ופעולות שאני אוהב לעשות, אני אוהב לקפוץ ואוהב לעשות מהלכים אתלטיים", הוא מסביר.

תומאס מספר מדוע בחר לשחק במכבי תל אביב: "הסגנון של בלאט מתאים לי, אני יכול לעשות כמה דברים מגוונים, הגעתי לשחק באירופה כדי לעבוד ופתח כל מיני אספקטים במשחק, אז זו סיטואציה טובה לשני הצדדים. כשהגעתי למכבי סיפרו לי שלמכבי חשוב להשיג ניצחונות , שהרבה בחורים הגיעו למכבי ומימשו את החלום שלהם ב- NBA, אז אני מרגיש שהמצב כאן מועיל לי".

מלקולם תומאס, מכבי תל אביב, ויקטור סאניקידזה, סיינה. ברני ארדוב
מתחיל להסתגל למדים הצהובים. תומאס/ברני ארדוב

הפורוורד האמריקאי ניסה להשתלב בקיץ בקבוצת NBA אך לא הצליח ועל כך הוא אומר: "זה עניין של עיתוי, לאחר השביתה היו הרבה בחורים שאיישו את הקבוצות. אולם כל עוד אני משחק כדורסל, אין לי בעיה להיכנס ולשחק כדורסל בכל מקום ואני אוהב את זה". על המטרות שלו לעתיד אמר: "החלום שלי הוא לשחק ב- NBA, זה היה כך מאז שהייתי קטן. זה החלום שלי ואם זה יקרה , זה יקרה. אבל אני לא דואג לגבי כך, אני עם מכבי ונהנה בקבוצה".

האמריקאי התייחס למשחק הערב מול שאלון ואמר: "כל קבוצה קשה בבית הזה אז צריך לעשות דברים נכון מבחינה הגנתית מול היריבות. שאלון היא קבוצה טובה ואנחנו צריכים לבוא מולם מרוכזים ומפוקסים. אין משחק קל ביורוליג, ואנחנו רציניים ומתכוננים היטב לפני כל משחק. באופן אישי, אני מנסה להביא אנרגיה ולעשות מהלכים עבור הקבוצה, הקבוצה שלנו לא נכנעת בקלות וזה טוב לשחק בקבוצה עם אופי כמו שלנו. אנחנו במאזן 0:2 באירופה, עשינו דברים טובים רבים ואנחנו פשוט צריכים להמשיך לעבוד".

על המשחק הקודם מול סיינה: "זה היה ניצחון 'מכוער', פספסנו זריקות,אבל אלו דברים שעובדים עליהם באימונים ומנסים לשפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מלקולם תומאס, מכבי תל אביב, דייויד מוס, סיינה. ברני ארדוב
"החלום שלי הוא לשחק בעתיד ב-NBA" תומאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully